-
-
- پیشنهاد میشود در طراحی مقیاسهای مورد استفاده برای عاملهای این تحقیق، از دیگر مدل ها و ابعاد ارزشهای فرهنگی نیز استفاده شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
-
- پیشنهاد می گردد در پژوهشی مشابه، بازاریابی دهان به دهان با توجه به پیامدهای مثبت و منفی آن مورد بررسی قرار بگیرد.
۵-۵) محدودیتهای پژوهش
هر تحقیقی در مسیر جمع آوری اطلاعات و کسب نتایج مطلوب با مشکلاتی روبرو می شود که لازم است آن ها را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها گام بردارد. انجام این تحقیق نیز با مشکلات متعددی مواجه بود که عمده آن ها عبارت بود از
- عدم دسترسی به تعداد مطالعه های موردی بیشتر به منظور افزایش تعمیم نتایج.
منابع و مآخذ:
- اسفرجانی، شهرزاد،(۱۳۸۲)، هدفهای تبلیغات، ماهنامه تدبیر، سال چهاردهم، شماره ۱۳۳٫
- پاشا شریفی، حسن ، شریفی، نسترن، (۱۳۸۳)، “روش های تحقیق در علوم رفتاری". انتشارات سخن، تهران، چاپ چهارم.
- حافظ نیا ، محمدرضا ، ۱۳۸۶ ، “مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی ، تهران ، انتشارات سمت
- حمیدی زاده، محمد رضا، خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا، (۱۳۹۱)، “بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران"، فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی، سال چهارم، شماره ۸، صفحات ۳۰-۴۵٫
- خاکی ، غلامرضا ، (۱۳۹۰) ، “روش تحقیق در مدیریت"، چاپ ششم، تهران: انتشارات بازتاب.
- رایز؛ اَل، رایز؛ لورا، (۱۳۸۱)، «۲۲ قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری»، ترجمه: منیژه بهزاد، تهران: انتشارات سیته.
- رنجبران، بهرام، جلیوند، محمد رضا،(۱۳۸۹)،.تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر خرید خودرو های داخلی (مطالعه موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو) ، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
- روستا، احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالمجید، (۱۳۹۰)، “مدیریت بازاریابی"، چاپ دوازدهم، تهران: انتشارات سمت.
- سرمد، زهره، بازرگان، عباس، حجازی، الهه،(۱۳۸۷)، «روش های تحقیق در علوم رفتاری»، چاپ هفتم تهران : انتشارات آگاه.
- سکاران ، اوما ، (۱۳۸۲)، “روش های تحقیق در مدیریت ، تهران ، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی .
- سکاران ، اوما ، ۱۳۸۸، “روش های تحقیق در مدیریت ، تهران ، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
- عبدالوند، محمدعلی، غفاری آشتیانی، پیمان، (۱۳۸۸)، ” ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)"، پژوهش های مدیریت تابستان، ۲۰(۸۱):۳۵-۵۱٫
- عسگری لاسکی، مسعود، (۱۳۹۱)، بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان در بین دانشجویان دانشگاه گیلان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه گیلان.
- غفاری آشتیانی، پیمان - موسوی بصری، سید مسلم - قهاری، بتول - محمودوندی، زهرا، (۱۳۸۸)، “نقش و اثربخشی تبلیغات شفاهی و بازاریابی ویروسی"، نشریه: مدیریت «میثاق مدیران»شماره ۴۱، صفحات ۶۳ تا ۶۷٫
- کاتلر, فیلیپ و آرمسترانگ, گری، (۱۳۸۴)، “اصول بازاریابی", ترجمه ی بهمن فروزنده , نشر آتروپات, تهران.
- کاتلر، فیلیپ، « ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی»، ترجمه: کامبیز حیدرزاده، تهران: انتشارات کساکاوش، چاپ دوم، ۱۳۸۳٫
- گل پرور، محسن و نادی، محمد علی(۱۳۸۹)، ارزش هاى فرهنگى و انصاف : عدالت سازمانى، رضایت شغلى و ترک خدمت، ۲۰۷- فصلنامه تحقیقات فرهنگى، دوره سوم، شماره ۹، ، صص ۲۲۸٫
- محب علی، داود، فرهنگی، علی اکبر، (۱۳۹۰)، “مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)"، چاپ پنجم، انتشارات امیر کبیر، تهران.
- محمدیان، محمود، (۱۳۸۲)، “مدیریت تبلیغات:، نشر حروفیه، تهران.
- محمدیان، محمود، آقاجان، عباس، (۱۳۸۱)، “آسیب شناسی تبلیغات در ایران، به شیوه تعاملی"، نشرحروفیه، تهران.
- مرتضوی ،فاطمه ،(۱۳۸۹)، تاثیر مبادله دانش تجربی مصرف کنندگان در تبلیغ شفاهی بر ارزش استنباط شده مصرف کننده و وفادای مشتری؛ چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.
- مشایخی، بیتا، جلالی، فرزانه، (۱۳۹۱)، “ارزشهای فرهنگی و حاکمیت شرکتی"، مجله پژوهش های حسابداری مالی، سال چهارم، شماره چهارم، شماره پیاپی (۱۴)، صفحات ۵۱-۶۶٫
- نادری، عزت الله وسیف نراقی ، مریم، ۱۳۷۸،"روش های تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی"،تهران ، دفتر تحقیقات
- نایب زاده، شهناز، (۱۳۸۵)، ارزش از نگاه مشتری ماهنامه تدبیر سال هفدهم شماره ۱۷۴، ص ۱۳٫
- نوروزی، عبداله و قلندری، (۱۳۸۸)، کمال. تبلیغات و درگیری ذهنی مشتری با محصول، ماهنامه تدبیر، سال بیستم، شماره ۲۱۱٫
- نوروش، ایرج و سپاسی، سحر (۱۳۸۴)، «بررسی رابطه ارزش های فرهنگی با هموارسازی سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران»، بررسی حسابداری و حسابرسی ،سال دوازدهم ،شماره ۴۰ ،ص ص ۹۶-۸۱٫
- نوری، هدایت اله ، سوری، فرشاد ، کاظمی، زینب ،غلامی، علیرضا (۱۳۹۱) بررسی تبلیغات شفاهی و تحلیل تاثیر آن بر جذب گردشگران روتایی مطالعه موردی روستاهای هدف گردشگریشهرستان پاوه، نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، سال دوازدهم، شماره۲۴، ص۸۳-۱۰۲
- یعقوبی، مریم، آقارحیمی، زهرا، کریمی، سعید، جوادی، مرضیه، (۱۳۹۰)، “عوامل مؤثر بر ترجیح بیماران در انتخاب یک بیمارستان بر اساس عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در بیمارستان های منتخب اصفهان"، مجله پژوهشی حکیم، دوره چهاردهم، شماره دوم، صفحات ۱۰۶-۱۱۴٫
- Akroush, M., Al-Mohammad, S (2010) “The effect of marketing knowledge management on organizational performance: An empirical investigation of the telecommunications organizations in Jordan”, International Journal of Emerging Markets, Vol. 5 No. 1, 2010, pp. 38-77.
- Argan, Metin &Sevil,Guven&Yalama,Abdullah,(2011),”Word-of-Mouth Communication Effect in the Holdingsand Trades of Stocks: Empirical Evidence fromEmerging Market”, Academic and Business Research Institute International Conference,International Conference-Las Vegas 2011, October 6-8.
- Bush, Victoria D., Bush, Alan J., Clark, Paul., and Bush, Robert P., (2005), “ Girl power and word-of-Mouth Behavior in the flourishing sports market«, Journal of consumer Marketing, Vol. 22 No. 5.
- Bush, Victoria D., Bush, Alan J., Clark, Paul., and Bush, Robert P. 2005, » Girl power and word-of-Mouth Behavior in the flourishing sports market«, Journal of consumer Marketing, Vol. 22 No. 5.
- Buttle Francis A. ,(1998),Word of mouth: understanding and managing referral marketing Journal of Strategic Marketing 6 241–۲۵۴
- Chan, Haksin, Cu, iSelina (2011) The contrasting effects of negative word of mouth in the post-consumption stage Original Research ArticleJournal of Consumer Psychology, Volume 21, Issue 3, July 2011, Pages 324-337
- Chan, Haksin, Cu, iSelina (2011) The contrasting effects of negative word of mouth in the post-consumption stage Original Research ArticleJournal of Consumer Psychology, Volume 21, Issue 3, July 2011, Pages 324-337.
- Cox, D. F., (1967), “ Risk handling in consumer behavior” – an intensive study of two cases. In D. F. Cox (Ed.), Risk-taking and information-handling in consumer behavior. Boston: Harvard University Press, PP. 34-81.
- Day, G (1994) “The Capabilities of Market-Driven Organizations”, Journal of Marketing, Vol. 58 (October), pp. 37-52.
- East Robert, Hammond Kathy, Lomax Wendy , (2008), Measuring the impact of positive and negative word of mouth on brand purchase probability-Intern. J. of Research in Marketing 25, 215–۲۲۴
- Ennew, Christine T., Banerjee, Ashish K., and Li, Derek. 2000,»Managing Word of Mouth communication: Empirical Evidence from India«, International Journal of Bank Marketing, Vol. 18 No. 2.
- Godes, David. and Mayzlin, Dina. 2004,» Using online conversations to study word-of-Mouth communication«, Marketing Science, Vol. 23 No. 4.